Pozycjonowanie strony firmowej – jakie to koszty?

Zanim pozycjonowanie stanie się źródłem naszego zarobku, musimy się dowiedzieć jaką mamy konkurencję. Jak się okazuje pozycjonowanie stron to bardzo popularne zajęcie. Jeśli dodatkowo interesuje nas reklama, to będziemy mieć licznych konkurentów. Dziś promocja stron to zadanie dla każdego. Może się nią zająć każdy, nie trzeba mieć wykształcenia ani doświadczenia. Często wystarczy zaproponować bardzo niską cenę, a ofert nie będzie brakować. Co może zaskoczyć dla większości firm liczy się cena, nie prestiż firmy.

Negocjacje zaczynają się od ceny, nie od doświadczenia. Z tego właśnie powodu tak łatwo zaistnieć w ten branży. Osoby, które od dawna wykonują takie usługi, mają stale rosnącą konkurencją. Konkurencja dotyczy przede wszystkim cennika. Nie jest ważne nasze doświadczenia, ale nasza niska cena. Im mniej zaproponujemy za wykonanie usługi, tym na więcej zleceń możemy liczyć. Na pewno nie jest to dobry kierunek rozwoju usług internetowych, ale takie są dzisiejsze oczekiwana, przed wszystkim bardzo niska cena.